Wanted-power window ignition relay box
Moderators: P3g4sus, Daniel, rat, Draco, Riekert
Aangesien jy boffen is en die boks kan fix....trek ek my idiot statement terug tot jy die boks kan reg maak....ek het probeur met my vorige sx maar het weer gebreuk na tyd....
Aangesien jy weet my aande is so biekie woelig sal ek jou laat weet as ek n' reeling met my vrou kan maak om my verantwoordelikhede tydelik te staak en aan haar oor te laat......ek sal met jou in verbinding bly aangaande vordering van onderhandelinge......
Aangesien jy weet my aande is so biekie woelig sal ek jou laat weet as ek n' reeling met my vrou kan maak om my verantwoordelikhede tydelik te staak en aan haar oor te laat......ek sal met jou in verbinding bly aangaande vordering van onderhandelinge......
Here is an article on how to fix it....our server is cutting my freedom....so will somebody be so kind as to link the article here or in technical...for future assistance....
http://www.nicoclub.com/articles.php?id=245266
http://www.nicoclub.com/articles.php?id=245266
egoli
ek watch nie dai k@k nie marr ek verstaan die point wat yulle maak. hier in die kaap is kombauis afrikaans ons first languge,english en frikaans, met enige its anders by,plus local slang. MAAR net as julle owens kon met dai higher grade afrikaans dan mot ek my kop so scrp en 'n bitjie staarag lees.heheheheh.
dai relay stoorie,het dieselfde met my double cap gehet.haal die door panel af, gan naar 'n scrap jaaart wat nissans op breek ek is seker daar is een van dieselfde is,hy moet net die selfde amount pins het,as emory my reg serv.......myna was nie eers uit 'n backie nie kan nie onthou wat te kar hy van was nie, a yaar later en hy werk nog kwaai, dit is die nang swart boxie wat die vensters laat operate?!?!?....... get it,got use it dont use it,my 1 pond fifty
dai relay stoorie,het dieselfde met my double cap gehet.haal die door panel af, gan naar 'n scrap jaaart wat nissans op breek ek is seker daar is een van dieselfde is,hy moet net die selfde amount pins het,as emory my reg serv.......myna was nie eers uit 'n backie nie kan nie onthou wat te kar hy van was nie, a yaar later en hy werk nog kwaai, dit is die nang swart boxie wat die vensters laat operate?!?!?....... get it,got use it dont use it,my 1 pond fifty
sideways forever....